۵ پاسخ

بچه منم

هنوز فقط اینجوری حسش میکنم

اینا انقباض کاذبه یا عبی یا زیاد سر پا باشی خسته باشی اینجور میکنه

از منم همینجوره

چرا انگار دارن کشتی میگیرن؟
حوصلشون سر میره؟بازی میکنن؟

یا سردشه یا گرسنه

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری