۴ پاسخ

۸ هفته بود رفتم دکترشخصی پرونده باز کردم

چطور ؟
من خودم نرفتم بهداشت فقط تاریخ زدم گهواره زده 2هفته نکنه تشکیل پرونده ندادم
فقط خواستم ببینم چند هفته بود تشکیل پرونده دادین

چطور فهمیدی بارداری ؟؟؟😐

هفته دوم معلوم بارداری مگه 🤗🤗پرونده بعد ازمایش برو بهداشت یا دکتر زنان تا پرونده باز کنه 5 هفته یا همان زمان فهمیدی بارداری

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بهار🌱🌸 مامان بهار🌱🌸 هفته پنجم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وهفتم بارداری