مامانای باردار کی رفتین بهداشت برا تشکیل پرونده؟

۶ پاسخ

من هنوز نرفتم😂

تشکیل پرونده در بهداشت برای چی هست؟؟

من ۴ هفته ۶ روز رفتم

هفته هفت و یه روز بود رفتم سونو قلب بعد با سونو رفتم بهداشت تشکیل پرونده دادم

دو هفته پیش
ماما کلی دعوام کرد
گفت دیر اومدی🥲

قلبش که تشکیل شد رفتم
برو طرح یسنا میریزن برای بارداری و اونایی که نوزاد دارن من حامله بودم یه بار ۱۵۰۰ریختن

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار🌱🌸 مامان بهار🌱🌸 هفته ششم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وپنجم بارداری