سلام سرما خوردم چیکار کنم برم دکتر؟؟؟

۳ پاسخ

منم یک ماه سرفه شدید دارم دارو هم نخوردم گفتم شاید عوارض داشته باشه

پیش ماما اگه میری اره
ولی با چیزایی ک گفتم زود خوب میشی ولی اگه دوس داری با ابلیمو بخور ک عالیه

من فقط مایعات و ابمیوه طبیعی و سوپ خوردم دکترم نرفتم
و بخور سرد داشتم ک سه روزه خوب شدم و البته استراحت

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵🌱🩵 مامان 🩵🌱🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری