خانما من سرما خوردم چکار کنم خوب شم نمی‌خوام برم دکتر

۳ پاسخ

حتما حتما برو دکتر برای بچه خوب نیست

دکتر هم بری فقط سرم تقویتی میزنه ب کمپلکس ب۱۲و مسکن.شربت هم فقط سیتریزین چیز خاصی نمیده

اب نمک قرقره کن
پیاز بخوربده
برک اکالیپتوس بگیر داخل قابلمه یاهرچی بریز اب بریز جوش ک امد کم کن ک بخارش هوارو توصیه کنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۲ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان 🩵🌱🩵 مامان 🩵🌱🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری