۱۲ پاسخ

خودش رفع میشه عزیزم هفته ات بره بالا

سلام عزیزم هفتت بالا رفت کیست سر جنین رد شد ممنون میشم راهنماییم کنی ازمایش سلفری دادی

اره بابا اصلا نترس میره خودش

عزیزم نگران نباش بچه منم 18هفته داشت آزمایش سلفری هم دادم اوکی بود 22هفته رفتم سونو بهم گفت ازبین رفته شما هم نگران نباش رفع میشه

سلام عزیزم
من ۵ سال تایپیست رادیولوژی بودم و این جواب هارو میزدم
از دکتر می‌پرسیدم میگفت خطرناک نیست ولی باید کنترل بشه و برطرف میشن
نگران نباش

خودش میره نگران نباش

اووف هرچقدر سن بالاتر میره بارداری چقدر خطرناک تر میشه من سر پسراولم یبار سونو رفتم فقط

خودش میره عزیزم نگران نباش واسه منم داشت

آره هیچ چیز مهمی نیست
بچه منم داره ولی من عین خیالم نیست . دکترم استاد دانشگاه هست گفت برطرف میشه

عزیزم ناراحت نباش همه اونای ک داشتن طی چند هفته رفع شده تا سنو بعدی ک ۲۸ هفته میری دیگه نیست
ی چیز شایع هست نگران نباش رفع میشه میره و خطر چندانی نداره

این سن متوسط بارداری بیشتره یعنی چی

من که بارها دیدم اینجا گفتن خودش خوب میشه نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته نوزدهم بارداری