سلام دوستان
تنگی نفس عادیه

۳ پاسخ

منم داشتم دکترم برام اکو قلب نوشت رفتم خدا را شکر مشکلی نبود بعدش گفت از اسید معدت دارو برام نوشت بهتر شدم

منم دارم. حتی گاهی وقت حرف زدن نفسم میگیره.

اکوی قلب انجام دادی؟

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد