۴ پاسخ

من از ۴ ماهگی بینیم کیپه کلا از دهن نفس میکشم

منم امروز اینجوری شدم

من همین الان دارم با دهن نفس عمیق میکشم انگار اکسیژن نی😐😂

اره نگران نباش عادیه بچه بزرگ میشه بخاطر اونه ولی خیلی بده 😑🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی