خانومایی ک واکسن آنفولانزا زدین چ عوارض داشت

۱۵ پاسخ

کاش یه عوارضی داشت من که شک کردم بهم تزریق کردن یا نه😂😂😂

عوارضی نداشت

بچه ها بنظرتون نزنیم بهتر نیست؟؟؟

یک هفته بعد سرما خوردم از پا در اومدم 😐😂بعدشم تا دو روز بعدی واکسن زدم بازو درد داشتم

حتما باید واکسن بزنی؟؟

هیچی اگه مریض نباشی

هیچی

من زدم هیچی حس نکردم

منم زدم خداروشکر چیزیم نشد
هرکسی بدنش یجوره عزیزم

دو روز تب داشتم بعد یه هفته سرماخوردم خخخ

من زدم عوارض نداشت،

هیچی یکم بازوم درد گرفت

من پریروز زدم چیزی متوجه نشدم خداروشکر

من دو روز فقط دستم درد میکرد یکمم بی حال بودم بعدش اوکی شدم

هيچي يكم تب كردم با يه دونه قرص خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 مامان 𝑺𝒉𝒂𝒉𝒂𝒏🧿 ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی