۷ پاسخ

آره ‌

من که زدم همش مثبت میشد 😂

کاملا اوکیه

منم امروز خریدم ۸روز از شروع پریودیم میگذشت زدم منفی شد پسفردا دوباره میزنم ببینم چه میشه

منم استفاده کردم وباردارشدم

اره برا من نشون داد خیلی خوبه مارکش

اره معتبره از روز ۱۱ یا ۱۲ سیکل بزن اگ تخمک ازاد کنی دوتا میفته

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری