سلام آیا درد بالای شکم عادی هستش در دوران بارداری؟

۱ پاسخ

همه چی عادیه تا وقتی که خونریزی نداشته باشی
هروقت دل درد و کمر درد میگیری فقط استراحت کن اصلا راه نرو

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آروین 🐣 مامان آروین 🐣 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی اصغر💙💙 مامان علی اصغر💙💙 روزهای ابتدایی تولد
بابای هدیه خدا بابای هدیه خدا ۱ ماهگی