سلام
انار واسه بچه یک ساله ممنونعه؟

۵ پاسخ

نه عزیزم

نههه

من.میریزم تو پستونک میوه خوری قشنگ‌آبشو میگیره میخوره😂 با دون یبوست میشن بهتزه ندی

من میدم بع دخترم مشکلیم ندارع عاشق اناره

نه عزیزم اگر بتونه خوب بجوه

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی