۵ پاسخ

وزن بچت چقدر شده،

نخور عزیزم تنها چیزی ک من میخوردم تو بارداری مازاد بر بقیه چیزهای نرمال همین بود و بچم با اینکه ۳۸ هفته و ۴ روز بودم از ریه مشکل داشت و هنوزم داره و نارسه ریه اش .

چرا ایقد زیاد خوردی؟ دکترت گفت؟
من دوبار در هفته میخورم

دبگه خپاهر سویق گندم بخر سویق بخور بچت وزن بگیره، وقتی لیدی میل جواب نداده

بد مزه نیس؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی