۸ پاسخ

جیغ میزنه*

من که دیگه بهم ریختم آنقدر دخترم جیغ میکشه گریه می‌کنه

پسر منم خوابش بدتر شده بهونه میگیره آب دهنش هم میاد 😕

ببین اینکه دستش میکنه داخل دهنش یا آب دهنش میریزه طبیعی همه بچه ها تو این سن به این مرحله میرسن
ولی گریه هاش میتونه از دل درد باشه

دختر منم اینجوری شده
خوابش خیلی سبکه
دیروز از ۱۱ ظهر بیداز بوده تا ۱۲ونیم شب
صدباز خوابوندمش
صدبارشم مث چی بیدارشده زده زیرگریه
دیشب انگشت میمکید
دهنشم مث ادامس میجوعه
اینقدر گریه کرده دیگ توان راه بردنش نداشتم

کولیک شاید داره یا لثه هاش داره محکم میشه برا دندون

کلا تو ۳ماهگی اینجوری آن چرا نمیدونم زیر لثه هاشون دارند سفت میکنند

بچه منم اینجوریه چند روزه از هر حرکتی که خوشش نیومد الان گریه میکنه
دارن بزرگ میشن بدتر میشن که

سوال های مرتبط