خانوما اسم سیاوش چطوره ؟ برا نی نی بزاریم

۱۱ پاسخ

بده🙄🙄🙄🙄

عالیه ولی ب اطرافیان بفهمونی نگن سیا

نه تورا خدا قشنگ نیس

خوبه ولی سیا صداش نکنن میخای بازم بگرد

قدیمیه
این همه اسم خوب هست

هر اسمی که خودت دوست داری قشنگه
ولی اگه هنوز حس خاصی بهش نداری اسمش قدیمی شده.

ووووی نه داش سیا بهش میگن

قدیمیه

اگه کامل بگن خوبه ولی میگن سیا اسمو خراب میکنن

حالا چرا سیاوش

قدیمه ولا

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان میران🩵 مامان میران🩵 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی