۶ پاسخ

بله عزیزم من دیروز مردم زنده صدم معده و دل درد

من همین الان هم دارم یعنی خیلی بده الان با درد دراز کشیدم ولی من شیاف هر دوازده ساعت برمیداشتم الان ک یه هفتس دکتر آمپول هفته به هفته داده ...برا شما رو نمیدونم ولی اگه خیییلی زیاده به دکترتون بگید ولی اگه دو دقیقه درد داری بعدش دیگه نداری و مداوم نیست چیزی نیست نگران نباش

تو بارداریم باید درد پریود بکشیم 🤕من میگفتم نه ماه از این عذاب راحت میشم اخ جون

وای منم دقیقا،آخه چرا باید اینهمه درد داشته باشیم؟من جمعه سونو دادم جنین خیلی بود خداروشکر،مشکلی نداشت.۱۰ آبان هم میرم ان تی.نمیدونم چیکار کنم😔

من سوزش معده داشتم

من بعضي وقتا تير ميكشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی