خانما تو هفته من دل درد پریود ریز مثل دلچیچه بگیره ول کن ه عادیه

۵ پاسخ

سلام عزیزم شما با بتا ۱۲ مثبت شدین؟

منم درد دارم نمیدونم

اره منم یه موقعه هایی دارم
دکترم گفت رحمت سالمه داره واکنش نشون میده

اگه اسهال یا یبوست نیست ،استراحت کن و شیاف پروژسترون بذار و حتما با دکترت در میون بذار

اره طبیعیه یه درد اروم و ملیح هست اگر شدید باشه برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری