سلام عزیزم شما با بتا ۱۲ مثبت شدین؟
منم درد دارم نمیدونم
اره منم یه موقعه هایی دارم
دکترم گفت رحمت سالمه داره واکنش نشون میده
اگه اسهال یا یبوست نیست ،استراحت کن و شیاف پروژسترون بذار و حتما با دکترت در میون بذار
اره طبیعیه یه درد اروم و ملیح هست اگر شدید باشه برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.