سلام تا هفته چندم حالت تهوع ادامه داره

۱۰ پاسخ

من افتضاح بود حالم قرص پرگنار خوردم خوب شدم... روزی نهایتا یک بار

من هنوز دارم و قرص میخورم

۱۷ اینا تقریبا

من هنوزم دارم

خیلی بده با قرص هم درست نمیشه

برای هر کسی متفاوته مثلا من هنوزم ندارن

بستگی به بدن داره یکی زود یکی دیرتر یکی تا اخر

من هنوز دارم

خوش بحالت من خیلی حالم بده هیچی نمیتونم بخورم بی حالم خیلی

هنوزم داره فعلا چن روز خداروشکر بدون قرص بهترم شاید روزی ی بار بیارم بالا

سوال های مرتبط

مامان ♡A♡ مامان ♡A♡ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوگند💞 مامان سوگند💞 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی