۱۴ پاسخ

بسیار زیاد اعتماد دارم
من تا وقتی باردار نبودم حتی خط تبخیرم نمی افتاد ..دریغ از یه هاله ی کمرنگ..
ولی باردار که شدم دوتا مارک متفاوت زدم هر جفتش هاله داشت. ونسلتو و مدیکور

۹۰ درصد درستن وخطا ندارن

خیلی برامن مثبت شد بعدرفتم ازمایش

اصلا بیبی چک نزن ، دیدی خیللللی از موعدت گذشته مثلاً ۷ روز اینا استفاده کن با برو آزمایش بتا بده
من هر موقع زدم ۱ ساعت بعدش پریود شدم 😑😂

تا دو تا سه دقیقه ی اول هرچی افتاد درسته بعدش دیگه بهش اعتماد نکن

خیلی زیاد بیبی چک مدیکور صورتی بگیر فقط

هیچ

بله برای من ک درست بوده

من بچه ی اولم وهم این رو با اولین بی بی چک مثبت فهمیدم

صد درصد

من سری قبل دو ماه باردار بودم و خروی بیبی چک میزدم منفی میشد
این بار هفته چهارم زدم و مثبت شد ازمایش ک دادم مثبت بود

خیلی

من دارم زدم مثبت شد بعد. پریود نشدم

نمی‌دونم والا من که روژان میزنم منفی بشه بهروز بد پریود میشم

سوال های مرتبط

ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری