خانوما سرما خوردم باید چیکار کنم حالا؟

۴ پاسخ

عفونت نداری عزیزم، اگر تب و بدن درد داری استامینوفن بخور، اگر نداری نیاز نیست، فقط درمان حمایتی

برو دکتر گلم مادر باردار حساس همون دارو ضعیف بزار دکتر تجویز کنه

استامینوفن ۳۲۵ هر ۸ ساعت
شربت دیفن هیدرامین هم اگه گلودرد داری قرقره کن
و دیگه سعی کن پرتقال و شلغم و لیمو تازه اینا مصرف کنی
داروی دیگه ای نمیده دکتر

آبجوش عسل بخور
دمنوش سیب هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی