مامانا یه سوال .
شیاف رو واسه چی میذارین

۱۰ پاسخ

من اوکی بودم مشکل خاصی نداشتم ولی دکتر داد برای جلوگیری از سقط

دکتر من بخاطر طول سرویکس تجویز کرده کلا از اول بارداری تا الان شیاف میزارم

طول سرویکس،درد ،تازگی هم دارم آسپرین میخورم که خون بهتر به جنین برسه شیاف میزنم برای جلوگیری از خونریزی

سابقه خون ریزی داشتم بخاطر همین استفاده میکنم و طول سرویکسم که پایین نیاد
کلا برای هرکسی متفاوته علتش

جلوگیری از سقط برای کمر درد و دل درد

درد واینکه بچه سقط نشه

من شیاف پروژسترون می‌زارم برای اینکه سقط نشه چون هماتوم دارم

جلو گیری اط سقط قطع شدن ترشح سفت شدن جای بچه

جلو گیری از سقط و زایمان زودرس و تقویت رحم

پروژسترون و میگی
برای جلوگیری از سقط

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی