ناهار چی میذارین ؟؟

۱۶ پاسخ

عدس پلو

داشتم به کتلت فکر میکردم ولی هنوز حوصلم نشده بلند شم

من شوهرم نیست من و پسرم هستیم هر چی پسرم بگه درست میکنم براش

من مامان سرکلاژی قرمه سبزی گذاشتم البته رو پکنیک کنار خودم

من مرغ پختم ریش ریش میکنم میدم رو برنج
شوید پلوم میشه

من دیگ خسته شدم نمیدونم طبیعیه یا ن از اشپزخونه رفتن سیرم ن دلم صبحونه میخواد ن ناهار 😫

چلو گوشت

خونه مامانم هر روز 😂😂

کشک زرد

کوکو سیب زمینی ابپز

تازه صبحونه خوردم نمی‌دونم چی بزارم که تنهام با دخملی ولی باید بپزم چون شوهرم می‌بره باخودش فردا

هنوز هیچی تو ذهنم نیست شما چی پیشنهاد میدی

قرمه سبزی

خودم تنهام سیب زمینی سرخ میکنم با گوجه

ماکارونی

عدسی.

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۳ ماهگی
مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ مامان کیاناز🎀🧚‍♀️ ۱ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان الیوت  🤍 مامان الیوت 🤍 هفته سی‌ودوم بارداری