این خوبه برا سوختگی؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اره خیلی خوبه

آلفا برا سوختگی عالیه حتی نمیزاره جاش بمونه

آره خیلی خوبه من استفاده کردم

خیلی بهتر شد

عالیه من پا دخترم بازغال سوخت اینو میزاشتم پانسمان میکردم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاسی🩷 و 🩵 مامان یاسی🩷 و 🩵 هفته سی‌وسوم بارداری