۶ پاسخ

اگه جاش مونده ترمیم کننده بزن

پماد کالاندولا خیلی خوبه

همیشه همون لحظه روغن مابع ونمک بزن زود خوب میشه به ابسه و سوزش نمیرسه

پماد آلفا

پماد آلفا

زینک اکسید ۲۵درصد

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی