قرص ب۶براتهوع خوبه جواب میده ضررنداره

۴ پاسخ

امشب دکتر ب من داده یکی الان خوردم تا ببینم چی میشه من دارم دق میکنم از شدت تهوع

ب۶ مگ ویتامین نیست
ضرر نداره ک 🤔

نه ضرری نداره اگه دکترت داده بخور

اره اما برای من کلوتروپرامید خوب بود اون ب ۶ تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان رسا مامان رسا هفته سی‌وهفتم بارداری