شیروعسل خوبه ضررنداره که

۴ پاسخ

عسل اگر از جای مطمئن میگیری هیچ ضرری نداره ولی زیاد نخور در حد یه قاشق مربا خوری، بعلاوه اینکه دیابت بارداری نداشته باشی

شیرخرما چطور اونم ضررداره

عسل خوب نیس باکتری فعال داره برا زن باردار خوب نیس

عسل ضرر داره عزیزم مخصوصا اوایل بارداری

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهمون‌کوچولو مامان مهمون‌کوچولو هفته پنجم بارداری