مامانا توهفته ی من کیوی ضررنداره که من خیلی هوس کیوی کردم

۹ پاسخ

من سه نفر میشناسم موقع حامله بودن هوس کیوی داشتن بچه شون دختر بود

نه چه ضرری
ویتامین سی هم داره خوبه

ن ضرر نداره اگه معدتو اذیت نمیکنه بخور

من سردختربزرگم کیلو کیلو کیوی میخوردم

عزیزم همین آناناس که میگن مضره جاریم از اول بارداری تا آخرش می‌خورد آخرم بزور سز زایمان کرد😄😄هرچیزی در حد تعادل مصرف بشه و هیچ وقت استرس نکنه آدم بنظرم بهتره

منم میخوردم دگه نخوردم

فقط میگن بچه سیاه و پر پشت میشه

منکه میخوردم فکرنکنم ضرر داشته باشه

منک گوگل سرچ کردم فایده داشت

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری