بچها پهلوی داره میسوزه از چیه به نظرتون

۳ پاسخ

سلام عزیزم شوهره شما واریکوسل داشت ؟ خفیف بود ؟ عمل ک نکردین؟ چه دارویی خورد که باردار شدی ؟

احتمالا سرش اونجاست داره فشار میده مال من اینطوری بود رفتم انومالی دیدم سر خانوم زورش تو اون قسمت بیشتره 😊

طبیعیه منم بعضی وقتا میسوزه

سوال های مرتبط

مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی