۳ پاسخ

من لک نداشتم بعد آمنیو ۱۰ تا داده هر ۱۲ ساعت

اگ پروژسترون میزنی بذار دوره ی درمانت کامل شه و یهو قطعش نکن کم کم

اره.

سوال های مرتبط