۹ پاسخ

چطوره مگه عزیزم؟؟
دست همه بچه ها همینجوریه نگرانی چرا؟

اره طبیعیه😂چرا الکی ب خدت استرس میدی

چقد شده وزن دخترت

وقتی احساس سرما میکنن بیشتر اینجوری میشه طبیعیه نگران نباش

ا وا ولا،خارم بچو همه ایطورن،چرا استرس الکی ب خود میدی

طبیعی گلم😂😂

اره بایا طبیعیه دیگه

خوب معلومه پوستش نازکه فعلا رگ هاش مشخص میشه چرا نگرانی

اینجوری منظورمه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی