خانما به نظرتون اسم آرکان خوبه یا آیکان ؟

۹ پاسخ

آرکان

ارکان

ببخشید بجه ها .شما واقعا این چند تا حروف سر هم شده رو به عنوان اسم میخواین بزارین رو بچه ها تون...اصلا شما اینا رو اسم میدونین ...بچه بزرگ میشه .مرد میشه .یک اسمی براش بزارین ابهت داشته باشه .

آیهان خوبه

من میخام ایشالله بزارم آرهان خوبه ؟

آرکان

ارکان. من اسم پسرن هاکان هست با خودم میگفتم اینم پسر بشه یا ارکان میزارم یا کایان‌

ارکان

ارکان

سوال های مرتبط

مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کاکول پسر مامان کاکول پسر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان همدم مامان همدم ۸ ماهگی