از این شربت چی میتونم؟؟

تصویر
۴ پاسخ

قرقره کن نخور

منم ازش خوردم

کامپاند نباید باشه،برو داروخونه دیفن هیدرامین ساده بگیر اونو میشه مصرف کرد

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیرحسینم💙 مامان امیرحسینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری