بچها ۳۷تب بچم تب داره یا نه

تصویر
۷ پاسخ

از تب سنج راضی هستی؟چند خریدی گلم؟

نه تا ۳۷ و۵ تب نیس

نه

عزیزم منم تب سنجم این مدلیع دقیقن بنظرتون؟

ن گلم

تو کودکان ۳۸ به بعد تب هست ، از ۳۷ و نیم تا ۳۸ هم احتیاطه که باید پاشویه کنی

نه ۳۷ تب نیست

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۱۲ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان ستاره مامان ستاره ۱۱ ماهگی