۴ پاسخ

من یه مدت اقدام کردم باردار نشدم فهمیدیم شوهرم واریکوسل گرید ۳ داره بعد عملش و درمانش اقدام کردیم بعد حامله شدم

منم آیودی داشتم دراوردم با یکبار اقدام باردار شدم

من سر بارداری اولم

من
البته من کیست داشتم و
بعد از دفع کیست دارو پاک کننده رحم مصرف میکردم
بعد از یکماه مصرف
با اولین اقدام باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌱☄️ مامان 🌱☄️ روزهای ابتدایی تولد