۳ پاسخ

من تنبلی داشتم یه ماه قرص خوردم بعدش طبیعی باردار شدم
۷ ماه اقدام بودم

من بعد نه ماه باردار شدم
هیچی ام مصرف نکردم

من بعد 10 یا 11 ماه

سوال های مرتبط

مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان 🌱☄️ مامان 🌱☄️ روزهای ابتدایی تولد