کیا بعداز چندسال اقدام طبیعی باردار شدن؟؟

۵ پاسخ

من دخترم الان 10سالشه ..دکتر زیاد رفتم باردار نشدم .زدم بی خیالی شدم

بنظر من بی‌خیالی و بدون استرس خیلی بهتره

نزدیک شش هفت ماه قبلش سه ماه دکتر رفتم آخرین بار گفت تو دیگه حامله نمیشی باید ivfکنی دیگه منم بیخیالش شدم که خدا خودش برام خواست

منم ۳ سال

من بعد سه سال

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری