کیا بعد ۸ سال جلوگیری طبیعی باردار شدن؟

۳ پاسخ

من بعد از 12 سال یه بار اقدام کردم بعد دو ماه باردار شدم ولی قلبش تشکیل نشد. بعد از اون دو سال جلوگیری الان فکر کنم باردارم فردا میخوام برم بی بی بزنم

من ۴ ماهه تو اقدامم هر بار بی بی چک زدم منفی بود😔

من بعد از هشت سال این ماه اقدام کردم و باردارم

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته پنجم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته پنجم بارداری