۱۴ پاسخ

رابطه نذاشته باشه اصلا واسه هوس نیاز جنسی هزارتا مریضی میگیری یه جوری خودشون عاشق نشون میده که نگو یهو حرفتون بشه تنها کلمه ای از دهنش درمیاد اینه معلوم نیس تا الان به چند نفر دادی سنگین باش مطعمن باشه آدم زندگیت پیدا میشه جونشو بهت بده مواظبب خودت آینده ات باش اگه میخوای آینده خوبی داشته باشی

اگه تنبلی تخمدان نداری احتمالش ۹۰ درصده

این یه انتخاب شخصیه و به کسی ربطی نداره که ادم بخواد با دوس پسر رابطه داشته باشه یا نه ولی در این نوع رابطه دوستانه میگم حتما از کاندوم استفاده کن. الان که هیچ نسبتی ندارید و تعهدی ندارید بهش اعتماد نکن ممکنه بیماری مقاربتی برات پیش بیاد. پس اصلت بدون کاندوم رابطه نداشته باش اونم پس فردا چیزی بشه اصلا گردن نمیگیره.. حالا خواستگاز یا هرچی اگه شوهرت شد بدون کاندوم هم میشه من ۵ ساله روش میشگیریم طبیعیه. تاحالا خطا نداشته بازم بستگی به کنترل مرد و میزان اگاهی خودش از حس و حال و مکانیسم بدنش داره‌ شایدم چون شوهرم اصلا بچه نمیخواد خیلی هواس جمعه

مگه جدا نشدی?

اصلا باهاش رابطه نداشته باش بعدا خودت پشیمون میشی تازه میگی قصدت ازدواج نیس

اونم فقط یکبار✋✋✋✋

من منه بدبخت. جلوگیری طبیعی .خودمم قرص ضدبارداری مرتب مبخوردم. ولی شدم حالم خیلی بده دنبال قرصم سقط کنم

من 🤣🤣🤣🤣

من یه بار دررفت اونم اونم رفت تواسمونا

منم هم قرص میخورم هم جلوگیری طبیعی هنوزم خداروشکر باردار نشپم

من.

بنده ولی خب یکبار جلوگیری نکردیم منم باتوجه به سابقه تنبلی ک داشتم گفتم نمیگیره بایکبار ولی وقتی خواست خدا باشه با یک بار گرفت😂

دوست من با پیشاب دوقلو دار شد😂👌🏻
تازه کاند.و . م همون اول گذاشت ولی همون پیشاب کار دستش داد🤣

من علاوه بر اینکه جلوگیریم‌ طبیعی بود سر ساعت قرص هم مصرف میکردم
وقتی بخاد بشه میشه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته ششم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری