من بارداری سوم هستم دوتا دختر داشتم اینم دختر شد
علت سقطت چی بوده؟
من البته توی سقط دومم طبیعی جلوگیری کردم باردار بودم یادمه خیلی خسته بودم زودبه زود سرویس میرفتم و وقتی مامانم اسفناج خرد کرده بود با اشتها و تند تند خام خام میخوردم اونجا بود که شک کردم رفتم آزمایش دادم که بله باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.