چرا تو شنوایی ۲وم شربت مبدن ک‌ بخابع؟

۳ پاسخ

عه دکتر گفته ببری؟؟
اخه دخار من همون اوایل که ب دنیا اکمده بود نوشتن بردیم دیگ‌نگفتن

۱۰ماهگی بردی شنوایی؟

بخاطر اینکه می‌خوان امواج و عصب شنوایی رو بررسی کنن و و باید بچه خواب باشه بدون حرکت و صدا..اگر خودش خواب نباشه ناچارا شربت خواب مین

سوال های مرتبط

مامان تپل خان مامان تپل خان ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی