سلام شیر بالا آوردن نشانه رفلاکسه

۲ پاسخ

فک نکنم

اگه علائم دیگه ای مثل تب و اینا نداره آره عزیزم
زیاد و کم داره
بهتره که دکتر ببری چک بشه❤️

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی