۵ پاسخ

دقیقا سوال منم هس 😂

در دمای اتاق (زیر ۲۵ درجه): تا ۲ ساعت قابل مصرفه. در یخچال (دمای ۴ درجه یا کمتر): تا ۲۴ ساعت ماندگاری داره

اگه روی‌ظرفشو‌بخونین نوشته یه ساعت تایم داره

هر موقع که سرد شد

نیم سات بگذره فاسده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ ماهگی