۵ پاسخ

من اصلا نگه نمیدارم به هیچ عنوان ریسک نمیکنم نخورد سریع میریزم می‌ره

میشه عکس پیمانتو بذاری
تو هر30سی سی چند پیمانه میریزی

رو قوطی خودش نوشته
باهم دیگ فرق میکنه تایم هاش

ولی‌اگ‌ازش حتی ی ذره هم‌خورده فقط یساعت میتونی نگهش داری

تا دو ساعت تو دمای محیط

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی