۴ پاسخ

استراحت توالت فرنگی
شیاف
نزدیکی نداشته باش

اصلا کار سنگین نکن
تا جایی که برات ممکنه استراحت کن کار خونه رو بیخال شو

من ۲۷ بود توهفته شما‌.الان خوبم شکرخدا.شیاف و پله نرفتن داشتم

اره من دکترم شیاف بهم داد و بعدم گف یبوست نداشته باشم..شکر خدا الان خوبم

سوال های مرتبط