هات داگ هوس کردم خوردم،. الان پشیمونم 😑🥴😅

۷ پاسخ

نترس هیچی نمیشه 😂

من سر بارداری اول اینقدررررر خودمو اذیت کردم که چیزهای ‌مضر نخورم از نظر روانی خیلی بهم فشار می‌اومد. این سری واقعا حد تعادل رو نگه می‌دارم سعی می‌کنم به سالم‌ترین روش ممکن تهیه‌اش کنم و به اندازه بخورم که هم فکرش روی مخم نباشه هم مشکلی ایجاد نکنه.

اشکال نداره منم زیاد خوردم

نباش نوش جان

بیخیال یه بار که اشکال نداره یه اب انار بخور بشوره ببره

حس پشیمانیتو درک میکنم
اما اشکال نداره
منم سر بارداری قبلیم خیلی حوس کردم و چندبار خوردم

چرا پشیمون نوش جونت منم پفک زیاد میخورم😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری