۶ پاسخ

بچت دختره؟؟؟

هیچی نمیشه

ببین نوش جونت ولی واقعا یه بسته خیلی زیاده... 7یا8 تاش برا رفع هوس کافیه.. سعی کن تمرین کنی از الان چون ماه های اخر مستعد فشارخون میشه ادم و نباید نمک خورد

بخور نوش جونت

منم نیخورم گهگاهی

عزیزم بخور هیچ اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری