نگیر
من روزی دوتا چیپس ساده نمکی میخورم 😐
عذاب وجدانم ندارم
اگه اینجوری باشه ک هیچی نباید بخوری
ای بابا .. الان وقتش نبود اینو ببینم 🥲 چیپس و کرانچی پنیری
پس چرا من هوس هیچی نمیکنم😭😭😭
من میخورم براچی ایرادش چیه؟
من میخورم پفک چیپس نوشابه خیلی کم 😂
من ک کامل میخورم گور پدر دنیا
منم یه بسته کرانچی خوردم خیلی خوشمزه اس
بخور بابا راحت باش ۹ ماه ها خودتو اذیت نکن اینجا زیاد چرت میگن
گوش نده با یه بار چیزی نمیشه که
وای منم سرکه نمکی میخواااام
من رفتم پیش ماما گفت هررررچیییی دلت خواست ی ذره بخور گفت حتی اگ بدترین چیز رو زمین باشه اشکال نداره ضرر نخوردنش بیشتر از خوردنشه
عذاب وجدان شدید بگیر اینا چیه میخورید اخه
منم خوردم😩خیلی دلم میخاسسسسسست
نوش جونت منم خیلی دلم چیپس میخواد اهمیت نمیدم ولی دیگه الان واقعا دلم خواستتت🫤🥴🥴🥴🥴
من روزی دو تا چیپس میخوردم ویارم بود 😑
زوده
سوسیس میخورم من فقط عذاب وجدان میگیرم
بگیر
من دیگ قول دادم نخورم 🥹
چون خوندم دیدم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.