۱۷ پاسخ

نگیر

من روزی دوتا چیپس ساده نمکی میخورم 😐
عذاب وجدانم ندارم
اگه اینجوری باشه ک هیچی نباید بخوری

ای بابا .. الان وقتش نبود اینو ببینم 🥲 چیپس و کرانچی پنیری

پس چرا من هوس هیچی نمیکنم😭😭😭

من میخورم براچی ایرادش چیه؟

من میخورم پفک چیپس نوشابه خیلی کم 😂

من ک کامل میخورم گور پدر دنیا

منم یه بسته کرانچی خوردم خیلی خوشمزه اس

بخور بابا راحت باش ۹ ماه ها خودتو اذیت نکن اینجا زیاد چرت میگن
گوش نده با یه بار چیزی‌ نمیشه که

وای منم سرکه نمکی میخواااام

من رفتم پیش ماما گفت هررررچیییی دلت خواست ی ذره بخور گفت حتی اگ بدترین چیز رو زمین باشه اشکال نداره ضرر نخوردنش بیشتر از خوردنشه

عذاب وجدان شدید بگیر اینا چیه میخورید اخه

منم خوردم😩خیلی دلم میخاسسسسسست

نوش جونت منم خیلی دلم چیپس میخواد اهمیت نمیدم ولی دیگه الان واقعا دلم خواستتت🫤🥴🥴🥴🥴

من روزی دو تا چیپس می‌خوردم ویارم بود 😑

زوده
سوسیس میخورم من فقط عذاب وجدان میگیرم

بگیر
من دیگ قول دادم نخورم 🥹
چون خوندم دیدم خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری