سلام من 13هفتمه چیپس سرکه نمکی خوردم ضرر داره ؟؟

۱۱ پاسخ

ن هر چی دوس داری بخور ولی زیاده روی نکن هوسانه باشه اشکال نداره

چند تا دونه بخور نه ک ی بسته تمام کنی واقعا مواد نگهدارنده و روغن هایی ک سرخ میکنن معلوم نیست چی هست . من خودم ی بسته خریدم هوس میکنم چندتا دونه برمیدارم

اندازه ویارت بخور زیاد نخور خوب نیس برات

نه من اولا خیلی خوردم😋

بخور من خوردم دوباری

منم خوردم چند باری
اوایل بارداری که نمیدونستم باردارم همش چیپس سرکه ای دلم هوس میکردو خودم هم نمیدونستم چرا تازه تعجب کرده بودم که من اون روز هوس کردم چرا دوباره دلم هوس کرده آخه که بعد یکی دوهفته فهمیدم که ای داد بیداد باردار بودم اون ویار بارداریم بوده😅
بعدش نخوردم دیگه فقط دو سه باری خوردم بعدش ولی پفک رو خیلی میخوردم دیگه

نه من مصرف میکنم خیلی

در حد کم طوری نیس بابا

باردار نباشی هم چیپس ضرر داره دیگه

نه فداتشم من خیلی خیلی خوردم نوش. جونت

عزیزم تو خوردی دیگه چرا میپرسی

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری