۷ پاسخ

سلام عزیزکم فرخوشحال بوم بوت ایشالله. به سلامتی
چند سوالم هس منیش سه مانگه هامه اقدام
ام مانگه اول سه دانه سینال افم وشان دواره چوم بوسنو دوان تری داپیم ایتر نازانم آزادسازی بو یانه وتی دوای ۳۶ ساعت رابطو بیت ایمرو ۱۰آزادسازی و۸ روژم ماوه بوپریود بعدی لک قهوایم بو نازانم این چس

منم زیاد میخورم بعضیاش ترش تره بعضیاش ترشیش کمتر 😂

واییی من یه ساله اینارو فراموش کرده بودم.
دلم خاست بگم بیاره واسممم

کم بخور اشکالی نداره

وای دقیقا منممم عاشق سذکه ای شدممممم

نه بابا ضرر نداره

زیاد نخور بدنت باد میکنه از شوری و ترشی زیاد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری