سلام عزیزکم فرخوشحال بوم بوت ایشالله. به سلامتی
چند سوالم هس منیش سه مانگه هامه اقدام
ام مانگه اول سه دانه سینال افم وشان دواره چوم بوسنو دوان تری داپیم ایتر نازانم آزادسازی بو یانه وتی دوای ۳۶ ساعت رابطو بیت ایمرو ۱۰آزادسازی و۸ روژم ماوه بوپریود بعدی لک قهوایم بو نازانم این چس
منم زیاد میخورم بعضیاش ترش تره بعضیاش ترشیش کمتر 😂
واییی من یه ساله اینارو فراموش کرده بودم.
دلم خاست بگم بیاره واسممم
کم بخور اشکالی نداره
وای دقیقا منممم عاشق سذکه ای شدممممم
نه بابا ضرر نداره
زیاد نخور بدنت باد میکنه از شوری و ترشی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.