تجربه زایمان طبیعی بگم یا زوده.

۷ پاسخ

بگو‌بگو😅

اره بگو عزیزم

بگو عزیزم

وای خدا آدم یادش میفته تنش میلرزه... ۲تا زایمان داشتم اولی طبیعی دومی سزارین... یکی از یکی وحشتناک تر.من که اصلا دوست ندارم به اون روز فکر کنم🥲

اره بگو

بگو بببینیم خواهر تو چگونه گذراندی🤣

بگو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۶ ماهگی
مامان پسرام🫀 مامان پسرام🫀 ۸ ماهگی
مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری